17 Ocak 2012 Salı

Facebook'tan para kazanmanın yolu! :)

Şimdi çok ilginç bişey anlatıcam size belki bilenleriniz vardır. Facebook'ta beğendiğiniz sayfalar ile veya twitter'da takip ettiğiniz kişiler ile para kazanabilirsiniz. Çok zaman almayan bi iş ve zaten hepimiz internette belli bi süre geçiriyoruz. Benim gibi öğrenci olanlar özellikle değerlendirebilir. :)
Fanslave adında ki siteye bir gözatın derim!:)

1 yorum:

  1. Blogunuz çok hos. Bol okuyuculu günler dileriz.
    Sizi, kendi satis blogumuzda da görmek isteriz çünkü yeni yüzümüzle, eğlenceli tasarmızla karşınızdayız.
    Yeni eklenen ürünlerimizi ve indirimleri kaçırmayın :)
    Sevgiler

    http://tumtumdkkan.blogspot.com/

    YanıtlaSil